Социалната кампания „Пази детето в Интернет” е победител в конкурса „Застрахователи за обществото 2022”

Нарастващата зависимост от модерните технологии и активното им ползване в ежедневието поставят въпроса за сигурността в Интернет с висок приоритет.  Затова „Лев Инс“, като компания, която изпреварва събитията, е приела за своя кауза сигурността и безопасността на децата в онлайн пространството. Това е най-уязвимата възрастова група, която е и най-активна в дигитална среда. Силната социална насоченост приобщи към идеята най-авторитетния специалист по киберсигурност в страната – Явор Колев, както и олимпийския шампион по карате 2020 т. Ивет Горанова.

В първия етап от кампанията бяха изнесени безплатни уроци по киберсигурност на близо 100 000 деца, родители, педагогически персонал, държавни и общински служители от цялата страна. Партньори на кампанията са Министерство на образованието и науката, Държавна агенция за закрила на детето, Национална мрежа за децата, Асоциацията на българските градове и региони, националният Омбудсман, Университетът за национално и световно стопанство, Пловдивският университет, Българската асоциация по киберсигурност, десетки общини и още много държавни, общински и частни организации

С началото на учебната година социалната кампания на ЗК „Лев Инс“ АД „Пази детето в Интернет” отново влезе в училищата и продължава с образователните лекции в отговор на новата реалност и необходимостта от информиране и предпазване на подрастващите в Интернет пространството.

Заявете Вашето желание екипът на кампанията „Пази детето в Интернет” да проведе отворен час по киберсигурност като изпратите имейл на адрес: [email protected] или позвънете на телефон: 0882 66 00 50.

Социалната кампания „Пази детето в Интернет” е победител в конкурса „Застрахователи за обществото 2022” » Социална кампания на ЗК Лев Инс

Четете още