Социалната кампания на Лев Инс „Пази детето в интернет” с награда в конкурса “Застрахователи за обществото”

За втора поредна година образователната кампания на Лев Инс „Пази детето в интернет” получи награда в конкурса “Застрахователи за обществото”, организиран от Асоциацията на българските застрахователи по повод професионалния празник – „Ден на застрахователя“. Събитието събра представители на бизнеса, държавните институции, регулаторните органи и академичните среди.

Изпълнителният директор на Лев Инс г-н Павел Димитров прие грамотата и благодари за признанието на гилдията за инвестираните от дружеството сериозни ресурси в посока образоване на обществото за опасностите в дигиталното пространство и начините да се предпазим от тях, започвайки от ранна възраст. Той потвърди ангажимента на компанията да продължи работа в посока повишаване на дигиталната култура на малки и големи, както и подкрепата към каузата на Международния месец на киберсигурността.

 

Четете още